Wednesday, November 24, 2010

:: hadiah dari aishah | buku baru!!! ::

dear yayah @ kak yah...hehe

haha..hai kengkorang...sebelum tido nih aku nak bgtau something kat kengkorang, xpenting pon, saje je...aku just nak bgatau yang aku dapat adiah dari adik aku la, aisyah...suke3
xtau nape die bagi adiah ni kat aku, nak kate besday aku dah lepas dah...baeknye ati budak tu nak bagi adiah kat kakak die nih...padahal akak die nih xpenah pon bagi adiah kat die...bertuah punye kakak...hohoho...klau korang tgk adiah yang die bagi mmg xseberapa pon, buku cite jew kot...tapi buku tu amat bermakne bagi aku sebab tajuk buku tu dekat2 ngn name aku...ekceli adik aku cite die beli buku nih sebab nme buku nih same ngn nme aku, maklum la die panggil aku kak yah, so dekat2 la tu ngn yayah...hohoho...macam2 la adik aku nih...
nway tengs aisyah sebab bagi buku nih kat 'ayah'...besh jugak buku nih aku bace...dah lame aku xbace buku2 cam gitu...lukisan kt dalam pon lawo2...haha klakor betul..

okai la...aku dah ngantuk, nak beradu dulu...oyasuminasai minna..


0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...