Tuesday, November 30, 2010

:: Blogging Challenge | Day 1 ::

A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


1 :: suke makan aiskrim, buah durian n serba serbi buah yang masam .

2 :: berbintang leo ♌, memang kene ngn sikap aku yang agak garang mcm singa nih..

3 :: sangat sukekan benda2 yang kalerpul walaupon pink, purple n ijau menjadi feberet kaler...

4 :: sangat berminat dalam bidang fotografi namun masih dalam proses pembelajaran..

5 :: sangat suke amik gamba serba serbi tapi xsuke sangat bergamba...aku nih pemalu orangnye...hohoho

6 :: xsuke dan benci bangat2 dengan orang yang suke merokok
(̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅()ڪے...rse nak bagi flying kick je kalau ade yg isap rokok depan aku..huh

7 :: suke minum air campuran yang pelik2, one of my feberet, sanquick susu limau ais...hohoho

8 :: suke mewarna dan melukis, tapi slalu malas sebab xde mood...huh name jew budak seni...hampeh

9 :: sangat suke menari tarian tradisional...ingtkan ngn menari bley la kuruskn badan tapi hampeh jugak..huhu

10 :: aku suke sangat menyanyi n melalak depan adik2 aku nih...tapi xtau nape aku takut sangat nak masuk karaoke..

11 :: lebey suke masak kek, puding n sume bnde yang manis2 daripada masak lauk pauk...cmne nak jadi bini orang nih..huhu

12 :: sangat suke berjage malam dgn bantuan nescafe...smpai aku dapat panggilan burung antu dan mok guard...huh

13 :: kebanyakan orang suke tido time ujan2 kan, tapi aku xsuke sebab bagi aku time tu lah paling xselesa nak tido...

14 :: seorang yang sangt geli dengan kucing tp tu dulu2...skrg sangat sayangkan kucing lepas dapat bela ber puluh2 ekor kucing...huh

15 :: xbley nengok orang xsiden yang ngeri2 ngn darah2 tu...klau x mmg aku xlalu makan sminggu..huh..melampau tul seminggu..



okai2, dah cukup 15 fakta yang menarik pasal aku..ni sume fakta bukan auta k...letih aku duk mikir nak cukup 15 nih...huh

sambung esok plak...nite2

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...