Sunday, December 12, 2010

:: Blogging Challenge | Day 12 ::

How you found out about blog and why you made one

okai, huhu...aku tahu pasal blog nih dah lame dah...sebab aku suke bace macam2 kat dalam internet nih so serba serbi aku bukak disamping untuk meluaskan lagi pengetahuan aku nih...cewahh ngade2...dalam hati aku nih tersimpan jugak cita2 nak buat blog, namun disebabkan kurang keyakinan dalam diri nih menghalang aku untuk mewujudkan blog aku sendri mase tuh...huhu

tp sekarang bile dah meningkat dewasa dan bley berfikiran dengan matang nih, keyakinan aku menjelma untuk aku start berblogging...aku sign up untuk menjadi seorang blogger nih pada februari 2010, baru je agi tu...tp nih bukan blog pertama aku, nih yang second punye tau...blog pertama aku adalah PPISMP ART IPGMKDRI...blog tu sebenarnye aku uat untuk menceritakan sume kisah yang berlaku dalam unit dan sume classmate aku kat maktab nih, tp dah lame aku x update blog tuh sebab duk tumpu kat blog nih jew...hehe..tp insyaallah aku akan buat comeback untuk blog tersebut supaya hidup balik dengan wajah baru bile naek PISMP nanti...hohoho...

namun begitu pada bulan mei 2010, BLOG KACANG_PANJANG nih telah mula di activate kan kerana aku gatal2 tangan nak menaip blog nih..tu pon sebab aku dah ade pengalaman sebelum tu kan..kih3..tp blog nih lain plak sebab aku wujudkan blog nih satu ag untuk menceritakan tentang kisah hidup, suka duka aku dan sume orang disekeliling aku dan juga berkongsi maklumat dan minat yang same dengan blogger2 lain dalam dunia blogging nih...

k, tu aje lah untuk kali nih...supaya aku bley menjadi seorang blogger yang tegar macam blogger2 otai yang lain...amin

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...