Wednesday, December 29, 2010

:: Blogging Challenge | Day 23 ::

Something you crave for a lot

hahahaha...inilah yang aku tunggu2 selama nih...akhirnye, sesuatu yang aku idam2 kan selama ini akan menjadi kenyataan...hahaha

eerrrkkk?????

dah2...xyah nak berangan...hmm...kalau ade peluang memang aku nak beli sangat2, tu pon pulus kene cukup la kan...tapi kalau ade orang yang bagi as a birthday present pon aku xkesah...kecil tapak tangan, nyiru aku tadahkan...heheh...jom nengok benda2 yang aku nak kan sangt3 nih...


1 :: Lomo limited edition Diana F+ Mr Pink Camera

ok, aku memang gilekan sangat kamera nih cume xde peluang nak beli je ag...dalam banyak2 kamera lomo, ni yang aku paling suke...korang tau kan kenapa aku suke yang nih...hehe..mestila sebab its my feberet colour...dah memang aku suke kaler pink, so MR PINK nih jugak la yang menjadi pojaan hatiku...huhu

mr pink sabar ye....nnti saye beli kamoo...
huhu


2 :: Blackbird Fly Decade Pink Limited Edition

next, kamera lagi...hehe...kamera nih aku baru dapat tau dari kawan aku...harga xde r mahal sangat, tapi bley r tahan...yang aku suke sangat pasal kamera nih sebab ciri2 fizikal die same cam kamera antik Yashica 635 yang aku nak sangt3 tu, kn??...xley dapat yang antik punye dapat yang ni pon ok jugak...lagi aku suke sebab kaler pinkkk!!!yauwww...

skali nengok cam kamera...dua kali nengok cam robot mainan pon ade...hmm



3 :: Apple Ipad with pink case

haaa...bende ni lah yang kebanyakan orang tengah gile2 kan...korang pon suke kan, aku tau laa...haha...aku pon suke gak sebab cam senang je kan nak bawak g mane2...canggih, ringan n yang penting slim gitu...tp harga ya ampuunnn, takot aku nengok...hehe..insyaAllah kalau aku ade duet lebey aku beli r...heheheh
yang pink case tu ngade2 jew...hehehe


k, tu jela bende2 yang aku tengah gile2 sekarang...i'm craving for them damn much...ehemm2...perhatian kalau ade sape2 yang konpius xtau nak bagi adiah besday ape untuk aku taun depan, sila pilih antara 3 tu je k...aku dah bagi pilihan dah pon, korang pilih jew...kui3

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...