Saturday, January 1, 2011

:: Blogging Challenge | Day 26 ::

What do you think about your friends

ini adalah entry khas untuk semua tawan2 ku yang sudi menjadi kawan aku sejak aku kecik sampai besar panjang nih...bagi aku semua kawan2 yang aku kenal stakat ni kebanyakannye baek2 belaka walaupon ade la segelintir, eh bukan..cinonet je yang xbrape nak baek sngat...memang xleh dinafikan dalam hubungan kawan juga sama ngan hubungan orang yang bercinta kan???ade yang baik ade yang buruk...cemburu hasad dengki tu bese la...

kadang2 kite pernah jugak tersalah pilih kawan kan, aku mengaku ade jugak la dulu2...tapi naseb baek x terpengaruh ngn dorang...sebaik-baiknye elakkan lah memilih kawan yang negatif macam tu ye...choose your friends wisely...sepanjang aku berkawan ni pon dah macam2 kawan aku jumpe, boleh disesuaikan dalam banyak situasi..heheh...

sesungguhnye sekarang ni aku sangat merindui kawan2 lame aku specially kawan matrik, plkn dan kawan time2 sekolah dulu...miss u all so much..
last but not least, i would like to thanks a lot to all of you whose wailing to accept me as your friends...i really appreciate it...friends forever yea...i love all my friends damn much...
bff

p/s :: dah ramai kawan2 yang mendirikan umah tangga...umah aku je yang xde tangga agi..hmm

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...