Wednesday, January 5, 2011

:: Blogging Challenge | Day 30 ::

Who are you?

dah 30 ari aku duk potpet2 cite pasal diri aku, xkan xkenal lagi sape aku...hohoho...sori ye, gurau je jangan marah ye nanti kene jual...k2 xpela, disebabkan ni cabaran yang terakhir, aku cite balik kat korang sape aku sebenarnye nye...hehe

::
nama diberi Faten Nadiah binti Mohd Fauzi
::
anak ketiga daripada tujuh orang adik badik...
::
dilahirkan pada tanggal 4 Ogos 1990, anak merdeka nih..
::
berusia 21 tahun tapi dah rase gatal nak kawen...hehe
::
seorang yang garang tapi jangan bimbang aku xpenah makan orang...
::
sedang belajar di IPG Kampus Dato' Razali Ismail, ganu...
::
seorang bakal guru yang garang kot...gggrrrr...
::
sangat sukekan baby dan budak2 kecik...
::
seorang yang suke berangan nak jadi fotografer profesional tapi ilmu didada xcukup ag,,,huhu


sebenarnye aku xtau nak describe diri aku nih cam ne...hehe...xpe2, nanti kalau korang selalu bace blog aku mesti korang akan kenal sape aku...hoho



...aaahhhh~~~lega rase nye bile dapat selesaikan cabaran 30 ari ni blogging nih...walaupon aku dah lewat untuk beberapa ari tapi aku berjaye jugak abeskan sumenye...sori la ye korang sebab lambat, bukannye ape banyak problem yang aku hadapi sekarang nih terutama nye connection internet yang agak sipoot kat maktab nih membuatkan segala perancangan gagal...huhu...tapi xpela janji aku dah abeskan, lepas nih bley post bende laen lak...hehe...tata titi tutu...


0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...