Saturday, January 1, 2011

:: Blogging Challenge | Day 27 ::

Why you are doing this 30 day challenge

kenapa aku sahut cabaran nih????

saje je boring time2 cuti ari tu...xde keje nak buat kan..daripada membuta sepanjang mase baek kite mengadap blog lagi bagus...hehe...lagipon aku masih baru dalam dunia blog nih, xde idea sangat nak tulis entry pasal ape kan...aku masih lagi merangkak dalam dunia blogging nih, xreti nak berjalan ag...huk3...
pink gloomy bear
so aku pikir for the beginning nih better aku tulis cite pasal diri aku dulu la kan...slow2 dulu, untuk tahun baru nih aku akan korek cite2 semasa cket tuk share ngn korang3 sume k...

2 omelan budak baik:

AzLinDa AzHar said...

tq follow blog org..huhu
comey ngat blog dye..jelesh2!!
kite xreti..hukhuk

kacang_panjang said...

same2..
bese2 je...dulu xreti gop tp lame2 reti r...cube tgk tutorial dkt blog2 lain...bley blajo kat ctu,..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...