Sunday, January 2, 2011

:: Blogging Challenge | Day 28 ::


A picture of you last year and now, how you changed since then?

awal 2010
akhir 2010





arrow










okai, daripada ape yang aku nampak perubahan pada diri aku kalau nak dibandingkan sejak dari tahun lepas sampai sekarang nih memang xbanyak berubah pon...same jew...cume ade la cket2 yang berubah tu, macam...berat badan...heheh malu ehh...tapi itulah kenyataan nye...hua3...memang berat badan aku makin bertambah sejak aku duk kat maktab nih...xtau lah nape tapi aku rase makanan kat cni sedap sangat kot sehingga membuatkan keje aku hanye makan sahaja selain study dan tido...hehe
tapi memandangkan masuk tahun baru 2011 nih, aku nak pasang azam baru gak la...hehe..azam baru aku nak kurus cam korang la...kebetulan plak aku amik minor pendidikan jasmani dan kesihatan sem nih, so jom amik kesempatan untuk menguruskan badan dengan cara yang sihat...heheh

p/s :: yeah...bley jogging ari2...hehe
jogging

4 omelan budak baik:

princeduyong said...

takde la gemuk sangat...cuma tang pipi tu.. :)

kacang_panjang said...

tang pipi tu la yg gemok...huhu

dina darwina said...

comey pe klu tembam..jgn diet scr melampau..hehehe..chaiyok!!!!!!! dn salam perkenalan dr dina..weee

kacang_panjang said...

@dina darwina

haha baek cik dina...jgn puji lebey2 nnti makin kembang...salm perkenalan juga ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...