Friday, December 10, 2010

:: Blogging Challenge | Day 10 ::

Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

okai, next challenge...jom dgr lagu2 yang aku suke dengar nih...
[sila tekan segitiga tuh klau nak dgr lagu ye...]

lagu yang aku suke dengar time hepi2 adalah lagu nih...aku xkesah sngt ngn maksud lagu nih asalkn lagu nih besh n aku senang nak ikut..hehe



ok next adalah lagu yang aku dengar time sedey2 kn...specially time2 tgh gaduh2 ngn bf kew, aku dgr lagu ni r...haha



okai xnk sedey2 ag dh...then lagu yang aku dengar time aku bosan...time2 bosan nih aku suke hafal banyak lagu dan lagu2 taylor swift la yg paling aku suke hafal..hehe



haa...ni paling aku suke...lagu yang aku dgr time aku hyperaktif nih, time2 cmnih aku suke dengar lagu2 yang bley buat aku exercise cket...besenye aku akan mnari sme2 ngn adik2 aku...kih3
besenye aku dgr lagu korea yg rancak2 cket macam lagu girls generation ke, super junior ke, wonder girls n banyak lagi la...xpon aku dgr lagu2 tradisional cam zapin ke joget ke, so bley joget2 skali...xpon aku dgr lagu hidustan yang rancak2 tu besh jigak...hehe

run devil run - snsd
bonamana - suju
nobody - wonder girls
senyum minang manis - ct nurhaliza


last but not least, lagu yang aku dengar time aku marah2...time marah2 ni lah kte nak release tnsion kn??so aku akan dgr lagu2 yang happy2 je time nih...hehe

cinta di akhir garisan - ning, nora, dessy, ziana zain
happy - mocca
friend - mocca
firework - katy perry
kekanda adinda - atilia & monoloque

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...