Thursday, December 23, 2010

:: Blogging Challenge | Day 18 ::


Plans/ dreams/ goals you have

huh...cabaran masih diteruskan lagi untuk hari yang ke 18, walaupon aku dah lewat sngt dah nih...tp xpela, nak teruskan dan abiskan sebelum aku balik maktab minggu depan...yuhooo xsabar nye...
ok back to the topic...impian, cita2 dan perancangan dalam hidup aku stakat nih...huh, banyak nih kalau aku nak list kan...tapi aku bagitau yang besar2 jela ae....huhu

1 :: dalam mase 4 tahun dari sekarang, aku nak jadi seorang guru yang baik dan berkaliber dalam mendidik anak2 bangsa kite nih...wahhh

2 :: aku juge menyimpan hasrat untuk membuat bisnes wedding photography bersama kawan2 kalau ade yang berminat la...sebab aku suke amek gambar orang kawen...lagipon sekarang hanye bergerak solo amek gambar kawen sedara-mara saje...heheh

3 :: mempunyai impian untuk menjadi seorang pengumpul kamera2 antik dan semua yang berkaitan dengan fotografi...kerana aku sangat sayangkan fotografi damn much...
hah...kalu dapat kumpul yang ni pon xpe, asal kamera...hehe

4 :: dan last skali...impian aku yang paling mengada-ngada...nnti time aku nak kawen, aku nak uat style 'arabian' cket...biar la xde keturunan arab pon, aku nak jugak...hohoho
macam baju ct ni pon xpe...kui3..ngade2



p/s :: smoga impian aku tercapai satu ari nanti...doakan aku ye..amin

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...