Wednesday, December 29, 2010

:: Blogging Challenge | Day 22 ::

What makes you different from everyone else

cabaran masih diteruskan walaupon aku sudah lewat sangt dah ni...tp aku akan tetap abeskan jugak cabaran nih...huh
ape yang membuatkan aku berbeza daripada orang lain...hmm pe ek??pening gak nak mikir nih...hehe
aku rase aku xde beza pon dengan orang lain...aku bukannye seorang insan yang luar biase pon...xdenya aku bley terbang2 ke, uat2 magic ker...hehe...nak kate pandai berlakon cam lisa surihani pon xde, suare sedap cam dato' ct lagi r xde, tapi bley jer kalau nak suh melalak nyanyi lagu avril lavigne...heheh
so, aku ni insan yang biase2 jer, cam korang3 gak..hehe...sume bende yang aku suke buat orang lain pon bley buat even better daripada aku...cam amik gambar, nak kate aku pandai amik gambar xjugak sebab ade orang lain yang lebey pandai daripada kite kan...
masing2 ade kelebihan masing2, maybe aku xjumpe lagi kot kelebihan aku yang orang lain xde...namun aku bersyukur dengan ape yang aku ade sekarang nih, segala kelebihan yang Tuhan kurniakan....alhamdulillah...

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...