Monday, December 27, 2010

:: Blogging Challenge | Day 20 ::

Someone you see yourself marrying/ being with in the future

huhu...malu r nak cakap pasal kawen2 nih...lambat lagi kot nak kawen, kene abes blaja dulu nih baru mikir nak kawen...dalam 5, 6 tahun lagi kot..huhu
tapi kalau nak cakap sikit2 xpela...

hmm...jodoh kat tangan Tuhan, kite hanya mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan segalanye...xgitu???huk3...kalau dah dijodohkan kami berdua, alhamdulillah...dah jodoh aku terima jela...aku slalu berdoa supaya dijodohkan dengan seorang insan yang sesuai dengan aku, yang boleh menjadi seorang ketua keluarga yang bertanggungjawab dan penyayang...namun begitu aku juga berdoa supaya hubungan aku dan die berkekalan hingga ke akhir nyawa...aminn

dah2,,,aku xnk ckp lebey2, nnti cakap sume xjadi plak...huhu

1 omelan budak baik:

~SYAZ~ said...

lelaki yang baik utk permpuan yg baik..
dan
perempuan yg baik utk lelaki yg baik..
apa pun jodoh yg kita terima kelak bersyukur lah..
sebab apa yg berlaku pasti ada hikmah nya..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...