Friday, December 10, 2010

:: Blogging Challenge | Day 9 ::

Something you're proud of in the past few days

huh assalamualaikum sume...baek plak aku mlm nih...malam nih aku xkan tido sebab nak jadi sentri yakni mok gak kt umah aku sendri...hohoho

hal ini kerana umi n aboh ku telah berangkat ke kota bharu malam ni dan tinggal lah aku dan adik2 ku saje kat umah nih...so malam nih aku akan siapkan challenge aku yang tertinggal semalam...

next challenge adalah perkara yang membanggakan aku semenjak 2 menjak nih...k first of all aku bangga ngn sikap aku sndri sbb dah bangun awal2 pagi sejak 2 ari lepas...dh xde dh bgun lewat2 smpai kul 2ptg tu...huhu kantoi...

n satu ag perkara yang aku bangga...aku dah pecahkn rekod aku sendri xtido yakni berjage dalam mase 48 jam...fuh 2 ari aku xtdo...hahaha..walaupon perbuatan aku nih bley memudaratkn kesihatan tp aku xley nak uat pe, ni sume salah line tenet umah aku yang sangat laju lantas aku duk mengadap laptop je 24 jam tanpa henti...hohoho...dh2 aku xnak uat lg dah, malam nih last k...

p/s :: my lappy ni pon dah xtdo bape ari dh sebab berkhidmat untuk aku...huhu sory dear..

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...