Sunday, December 12, 2010

:: menang CHOC!!! | beshnye... ::


hai korang, untuk pertama kali aku join GA kat blog, first time ni jugak la aku menang frist prize...GA yang aku maksudkan adalah D'nialicious Chocolate Giveaway yang aku join bulan lepas...malam tu rase terdetik ati nih nak g cek takot2 la menang kan...lepas g cek memang betul2 menang rupenye...hahahaha...sukenye aku!!!!
korang xcaye??...nah buktinye...jeng3

dannn...seperti yang telah dijanjikan, the lucky winner akan memenangi choc yang besh tu...kebetulan plak Dnialicious Cake House nih kat Kuala Terengganu je kn, so aku amik kesempatan p balik kampung aku kat KT la...bley p amik choc aku skali, so xyah r dorang susah2 antar choc tu kat aku...baek x aku??..kih3

haaaa ni die hadiah yang telah dijanjikan...24 bijik sumenye, sume aku pulun sorang2...hua3..xdela, aku share2 ngn tokwan aku kat kampung...hahaha

seperti yang korang nengok coklat kat atas nih...nampak sedap kan??memang sedap pon coklat nih...ade perise blueberry, mango n yang dua ag tu aku xdapat nak detect rase ape..heheh
so last word, aku nak ucapkan terima kasih banyak2 skali ag pada kak naqiah yakni tokey Dnialicious Cake House nih sebab pilih aku sebagai pemenang...heheh gracias!!!


p/s :: lepas nih dah rase bersemangat cket nak join GA len...heheh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...