Wednesday, December 1, 2010

:: tag from Cik Diba | 25 things b0ut me ::

alamak!!!! sakit la kpale aku nak mikir 25 benda lagi pasal aku nih...huhu...tapi xpela, demi tawan2 sume yang nak kenal2 ngn aku, aku sanggup perah otak aku nih sampai kering...cewahh macam nak jawab soklan pekse plak da...hoho


nway thanks to cik Diba kite yang sudi tag aku yang xseberapa nih...huhu..okai, sebelum korang bce n3 nih jom nengok terms n condition yang die bagi nih...

" once you have been tagged , you are supposed to write a note with 25 random , things , facts or goal about you . at the end , choose 25 people to be tagged . you have to tagged the person who tagged you . if i tag you , its because i want to know about you . "

x penah beli henfon sendri...skrg nih pakai sume orang bagi adiah...hehe

x suke lipat baju...sume baju aku men sangkut jew...klau terpakse je baru aku lipat baju tu...hohoho

kat umah aku gile2, tapi kat maktab aku sorg yang seyes...payah kot nak uat gile2..xtau nape...

xde lesen kete ag...bile ntah nak buat asik cancel jew...

suke conteng dinding...maksud aku cat dinding la, satu umah nih aku yang cat tau..huh

gile kan bidang fotografi dari sekolah menengah ag... Camera

berangan nak kumpul koleksi sume jenis kamera antik, lame2 n baru2 juge...moge angan2 ku jadi kenyataan..aminn
Camera

suke amik gambo candid...xsuke sangat kalu orang datang posing2 depan aku nak suh aku amik gambo die...aku sukekan natural beauty bukan yang dibuat2..huh
http://zaazu.com

sangat sukekan baby2 dan budak2 kecik...yang besau2 dah xsuke dah...hoho

cite2 sebenar nak jadi arkitek tapi dah ditakdirkan aku akan jadi cikgu nak uat camne...huhu

teringin nak blaja men gitar cam taylor swift tp xde orang nak ajar...sape2 sudi nak ajo angkat kaki..huhu

lebey sukekan lagu2 lame yang slow2 drpd lagu2 sekarang yang rock2, rap2 tu...huh bising tol...

buku xsuke bace tapi klau bende2 kat dalam internet nih aku suke bace...mmg internet menjadi sumber informasi aku..kih3

takut tido dalam gelap...jarang2 skali aku nak tutup lampu time tido...nseb baek dapat rumate yang same spesis ngn aku..hoho

xde elergik makan, sume aku pulun..hoho...ade certain2 je aku xsuke makan cam telor separuh masak...

bab makan memang aku xkedekut...sanggup blanje besau demi makan sume yang aku nak...we eat for live...hohoho

suke makan buah pisang kaki...haa mesti korang xpenah dgr kn3...hahaha

semenjak aku uat blog nih, aku sangat berminat nak join GA...so kalau sape2 ade nak uat GA menarik bgtau aku...kih3

aku ade FB, twitter, tumblr, formspring n flickr...sape2 nak add atau follow aku dipersilakan...sesi mempromotekan diri..hoho

suke makan gula2 skittles...aku suke sangat sebab masam bley memberikan aku tenaga...hahahah

bley mengadap laptop seharian tanpa makan dan minum...haha..aku penah uat tu...

berjangkit ngn rumate minat korea..lagu korea, muvee korea, filem korea...sume korea lah..

aku xpenah amik gamba ber2 ngn bf aku...slalu xde chance nak amik gamba ber2...aku xtipu memang betul..huhu

aku jenis yang takut nak langgar peraturan klau kt mne2 pon, skolah ke maktab ke...sebab aku nih budak skema...hahah

sangat geli dengan cicak...aku benci cicakkkk!!!!



okai2, cukup 25...letey aku duk mikir ngn adik aku nih...aku terpakse burn the midnite oil tuk list jawapan aku nih...kih3...tapi utk korang sume xpela...
25 orang mangsa tag aku akan aku bgtau kt shoutbox korang2 ye...tgk la nnti sape yg kene...kuang3

0 omelan budak baik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...