Wednesday, December 29, 2010

:: Contest Aku dan Generasiku ::


yeayy!! join contest lagi...kali aku join contest yang ade kene mengena ngn profession perguruan aku nih...cewahhh...nway thanks kepada penganjur yakni juga seorang bakal guru, Cikgu Ieqa kerana telah mengadakan contest ni...dengan hati yang gembira aku join contest nih...hehehe
untuk maklumat lajut mengenai kontest nih, sila klik sini untuk ke blog beliau...


okai, dengan ini aku ingin mempertaruhkan gambar2 berikut untuk kontest nih...


gambar bersama murid2 tadika dan sekolah rendah...cikgu2 yang berada dalam gambar adalah cikgu yeb, cikgu ema dan cikgu ned(aku)...

aku bersama murid2 darjah 3...dari kanan, najyaa, syikin dan najwa...korang la yang paling hyperactive aritu, letih layan korang tau..huhu...miss u all lah!!


ok, first of all biar aku memperkenalkan diri aku dulu...ehem2...aku adalah seorang bakal guru yang sedang mengambil kursus PPISMP dalam major Pendidikan Seni Visual di IPG Kampus Dato' Razali Ismail, Terengganu...tahun depan dah nak masuk PISMP, jadi beban yang digalas semakin berat dan makin banyak dugaan yang bakal ditempuhi seperti PBS, praktikal dan bermacam-macam lagi lah...tu xmasuk assignment dan exam lagi...huhu

okai, back to the topic...kite berbalik kepada gambar2 diatas semula...untuk pengetahuan semua, gambar2 ini diambil semasa unit PSV PPISMP Sem 3 (unit aku la tu) mengadakan sebuah pesta seni yang dinamakan PESTA SENI VISUAL 2010 yang bertemakan "Variasi Seni"...pesta ini diadakan di Dewan Besar Al-Farabi iaitu di IPG aku sendiri...

pesta seni yang diadakan selama 3 hari tersebut sangat bermakna bagi kami semua kerana kami telah didedahkan dengan pelajar2 cilik daripada tadika, pra sekolah dan sekolah rendah untuk menyertai pertandingan mewarna yang dianjurkan oleh kami sendiri...

sebagai seorang bakal guru, kami rase aktiviti ini sangat berkesan sebagai latihan sebelum memulakan PBS dan praktikal sekaligus apabila hendak mengajar di sekolah2 kelak selepas tamat pembelajaran...seperti yang anda dapat lihat pada gambar2 diatas jelas menunjukkan hubungan yang mesra dan rapat yang terjalin antara murid tadika dan sekolah rendah bersama bakal2 guru kite...

ok tu je la yang boley dipersembahkan untuk kontest nih...aku rase macam panjang pulak aku melalut...ish, xpela janji aku dah join...so hope u all enjoy this n kepada para cikgu dan cikgi, ape tggu lagi...jom join ramai2!!!



p/s :: promote blog kelas cket...jom p tgk blog kelas kami...klik sini ye!!!

3 omelan budak baik:

.::: Princess MOMOY :::. said...

hehe...comel-comel nyer budak2 termasuk la cikgu nyer skali
NUFFNANG : Apa itu Bonus CTR ?
MIKUCASH PROJECT !!

yeb :D said...

wow! bangga rasa!

IeQa aWr said...

hy sis. tengs ya..
err ape name ye? nak updte list kt belog sis..
rep kt shoutbox ye..tq =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...