Friday, December 3, 2010

:: Header Untuk Qila ::



kengkorang, aku join contest ag nih...hahaha...dari semalam aku xley tido so aku g jengjalan blog tawan2 aku nih...then aku terjumpe satu contest yang agak menarik dan menepati citarasa aku...contest nih dinmekan "Header Untuk Qila"... memang hobi aku mengedit gambar nih, disamping meningkatkn lg skill aku gune adobe photoshop yg brsarang kt dlm laptop aku nih...huh


nih banner contest beliau...klau korang nak tahu lebey lanjut pasal contest nih, bley la g singgah2 blog beliau n bce syarat2 contest, just tekan kat sini k...

disebabkan aku nih terlebey rajin cket, aku dah sediakan 2 header yang spesel untuk qila...so qila bley pilih mne2 yang berkenan ok...


hearder 1


header 2

aku uat simple sbb aku just suke simple2, crowded2 sangt pon sakit mate jgk nengok kn??soo..aku harap qila suke aku uat warne feberet die tu..aku agak2 je tu...hehe

k la, wish me luck k...papai!!



p/s :: kepada sape2 nk aku tolong uatkn header, bley bgtau ye...time2 cuti nih bosan xde keje...klau aku rajin aku tlong uatkn ye..hehe

1 omelan budak baik:

qilarazak said...

hihih, thnks dear sudi join. qila pon minat simple but sweet n nice. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...